Malo sam htela

Malo sam htela da budem velika
pre vremena
pa malo da budem mala
kad tome nije bilo vreme

Malo sam htela da budem centar
svakog vasara
glavna pevaljka svake satre
i glavni akter najvecih drama

Pa sam onda malo htela da
nosim odela
i aktn tasne
i budem vazna
velika
i snazna
onda kad je za to vec bilo kasno

Onda sam htela
sama, nevesela,
da udjem u svaki voz
i na sve susrete da stignem
i nezvana i zvana

Potom sam malo htela
da budem odvazna
smela
vazna
da ale i nemani teram
i lude snove snevam

Onda sam samo malo htela
da sam bar malo vise smela
umela
iznela
izvela


Mnogo sam malo htela

Ko hoce vise
dobije vise
ko ne trazi vise
lose mu se pise


Ko pretiho dise
lose mu se pise

Ko malo sneva
zlu ne odoleva


Ko puno hoce
okusi rajsko voce.

Sad samo hocu
mrno da spavam nocu
samo svoje da snevam
zlu da odolevam
drvo da sadim
ne kule da gradim
da hocu manje
da snevam vise
da se lakse dise.

Da se lakse dise.

Коментари

Популарни постови