"Uz kafu i ratluk": UPUTSTVO ZA UPOTREBU.

Da ne bude posle da nisam rekla.


:)


Dakle, kao i sve što radim, i blog "La Taverna", koji je inicijalno bio ideja nas 5 musketara punih nadahnuća nakon jednog šetanja štikli do velikog Sajma knjiga u Beogradu pre par godina, patio je zbog moje neusaglašenosti sa vremenom, sobom, ljudima, disanjem, životom.

Kraće - izgubila sam šifru bloga i nemam pristup tome više.

Otud "Uz kafu i ratluk".

1. Sesti.
2. Zamoliti dragu/dragog/mamu/tatu/brata (ili sam/a  digneš dupe...) da vam skuva kafu i donese dva komada ratluka od vanile ili ruže. Ne od oraha. Ratluk od oraha nije dozvoljen na ovim stranicama.
3. Zaboraviti ko piše.
4. Čtati i smejati se (i tugama i razdraganim redovima).
5. Zaboraviti pročitano i nastaviti sa uobičajenim aktivnostima.


Zašto?

1. Da znate da u svakom trenutku postoji veća budala od vas koja vam diše vazduh i oksidira gratis na vaš račun.
2. Da znate da uvek može i bolje i gore. A može i istovremeno oba.
3. Da znate da A. stalno i često misli na vas i da će neretko ugovoreno i pozvano da izneveri (jer ima neku mnogomnogo bitnu obavezu!), a da će često nepozvano da bane na vrata i najlepše što ume vas iznenadi.
4. Da za nama, ipak, ostanu ti treperavi tragovi o kojima Mika Antić stalno priča.
5. Pametan piše, budala pamti. Ja sam budala koja piše.


Zašto RATLUK, pobogu?!

1. Ratluk = Niš -> Južnjakinja u meni mora negde da vrišti i iskali deformitete temperamenta. Najbolje ovde, gde me ne čujete.
2. I zato što kad se kaže KAFA, misli se DOMAĆA, TURSKA, GRČKA, BOSANSKA, KAKVA GOD KAFA, a ne tamo neki espresoi, makijata, frapućina i ostale kafice za primadonice na slamčice. Ovo je na račun Novog Sada, gde otpešačiš pola ravnice da odvedeš ljude na normalnu domaću kafu. Idi begaj! Preporuka: "Vremeplov" na Bulevaru Oslobođenja.


MERE OPREZA:

1. Nikako ništa ne shvatati preozbiljno.
2. Ne nalaziti se prozvanim.
3. Ne vređati se.
4. Ne brinuti se za moje mentalno stanje. Svi smo dobro. Svi smo uvek dobro.
5. Ne primati stvari k srcu. ;)


PRAVILA IGRE:

1. Ovde se piše i ћирилицом, i latinicom.
2. Na svim jezicima na kojima se može.
3. Na izmišljenim jezicima.
4. Postojećim i nepostojećim formama.
5. Imati u vidu: ovo nije umetničko, već nužno pisanje. Dnevnik Ane Frank zalutale u pogrešan vek. Da se uštedi mastilo. I vreme, dakle, novac.

Eto. Ako ikada budete toliko dokoni da završite baš ovde od svih blaga na internetu, biće mi čast da vas poslužim rečima, kafom i ratlukom. Samo ne od oraha.



E, da. Ovde se sluša muzika kao što je:
https://www.youtube.com/watch?v=2WkRpComYgU , na primer. :)



P.S. Jednom mi je, uz kafu i Noblice, gospođa Dejana Stanković (umalo da greškom napišem Ćirić, inače meni neko važan), upoznala sa magičnim rečima dame po imenu Jovana Bajagić. Ne poznajem nju lično, ali joj poznajem reči. To kad smo Deja i ja pile tu kafu uz pomenute Noblice je bilo u mom davnom šestom osnovne. I svaki put me isti ljudi vrate pisanju. Između ostalog, hvala virtuelnoj poznanici Bajagić na posrednom podstreku da, ovog puta, Uz kafu i ratluk ugleda svetlost interneta. Da li je to dobro - videćemo. ;)


Vaša i samo vaša,
A.
:*



Niš,
23.7.2014.

Коментари

Популарни постови