Deset razloga.


Znate osećaj kada vam se čini da ste sa svakom novom svećicom na torti sve manje pametni?

E pa, znam ga i ja.
I ne čini vam se.

Evo i prosto proširenog dokaza za ovu teoremu "prolazne pameti" u vidu "pesme" koja se našla nažvrljana na poslednjoj strani moje sveske iz matematike dok sam nekada davno bila VI-6... Nije to pesma, to samo liči na nešto takvo. A mnogo sam bila pametnija nego danas i nego ikad.



DESET RAZLOGA ZAŠTO JE ČOKOLADA BOLJA OD DEČAKA:

1. Čokoladu možeš da iseckaš na komadiće i ne moraš da zoveš Hitnu pomoć!
2. Čokolada se neće naljutiti ako pored nje zaspiš!
3. Možeš da jedeš štanglu čokolade i istovremeno gledaš omiljenu seriju.
4. Tablu čokolade možeš podeliti sa svakom devojčicom i nijedna neće biti ljubomorna.
5. Ako ti se čokolada ne jede trenutno, možeš je odložiti u frižider.
6. Čokolada te ne može izneveriti.
7. Zbog čokolade nećeš suze liti.
8. Čokolada te neće tužiti kod nastavnika.
9. Čokolada te neće povući za kosu.
10. Ako ti se čokolada ne sviđa, možeš je pokloniti nekome kome će biti dobra. Ona se neće naljutiti.



Drage moje, čokolada je jednom već, a i još sto sledećih puta će spasiti svet i poštedeti ga nepotrebnosti i trivijalnosti. Par kockica, karmin, štikle i pravac u grad! Jer One Prave nemaju baš vremena za gubljenje.

Ne komplikujmo.
Ne jadikujmo.
Bolje da čitamo dobre muškarce i gutamo dobre knjige.
Nikako obratno.

Iskreno,
Vaša
A.

Коментари

Популарни постови