Мани се.

Мани се.
Мани се, бре, дете, ћорава посла.
Какве, бре, науке, каква музика, какви семинари?
Уозбиљи се.

Ниси ти из такве породице да се можеш бавити тим стварима.
Мислиш да од тога може да се живи?

Ајде, бре, ја сам у твојим годинама дете имала.

А да се удаш?

Када планираш да се вратиш у Ниш?

Мани се да се бавиш глупостима.
Каква сад радионица?

Ти да си нормална, он те не би оставио.

Хахахах, ево све трчим с тобом на семинар.


Није, жена не може да буде комплетна тако.

Мани се да исправљаш Криве Дрине, ћути ту и стисни се.


Аман, шта си се размахала.

Да се манеш тих твојих глупости и да узмеш нешто конкретно да радиш.

А што не би завршила економију?

Одмах да си престала с глупостима око музике.


Знаш, певање није за тебе. Можда би требало да се бавиш нечим другим.

Не можеш све то да постигнеш, мани се, одлучи се.


Где идеш?
Шта ће ти пасош?
Ма каква виза те спопала?


Нисам ти ја добротворна установа.

Ма шта ти можеш без мене?

Па добро, лепо си ти то смислила, штета што није реално.

Ајде бре, реши се мачке.



Све претходно наведено сам добила са разних страна до сада. Кроз све сам углавном пролазила са неком неочекиваном лакоћом, ко да ме ништа од тога није дотакло. Ок, кроз СКОРО све, осим овога за мачку. :D

Данас ћу стварно да се манем. Што баш данас - немам појма.
Да се манем промашаја, реанимације старих осећаја, ламента над изгубљеним и преиспитивањима,
да се манем свега онога што ми стоји на огртачу и не да ми да кренем.

Увек дође до овога кад се појави Неко Нови.

Дође до тога да питање зазвечи: "Како бре, поред свих тих МАНИ СЕ, мене неко може да воли?"


Данас остављам ову листу глупости у које сам, на тренутке, веровала да су истинити.
Пишем их овде не само ради дневне дозе интернетског нудизма и зато што желим да сви мислите како сам ЕКСТРА, него зато што знам да сви ово чујете, с времена на време, са разних страна. Укалупљени у културу која подржава то да смо кутије (затворене, дабоме), доводимо себе углавном до тачке кључања, те долазимо до тога да свака породица има бар једног оболелог од неке болести, долазимо до тога да запушавамо своје рупе шундом, шљокицама и шопингом, а и шљокањем, боме, долазимо до тога да је сасвим ОКЕЈ претити наставнику у школи татом, до тога да смо болесни, уморни и гладни и када то нисмо.

Не морате овако јавно, ко ја, мајмуница, ко да пријатеља у животу немам, можете и кришом ово све одшапутати неком свом на некој кафи. Свеједно је. Важно је да изађе. Измет и отпад предвиђени су за напоље.

Наравно, далеееееко више сам добијала подршке и добрих, корисних речи, али шта је човек ако се не фокусира на негативно у епицентру животних преокрета? ;)


МАНИ СЕ

"Прођи ме се тога. Често коришћено за ствари које су вам некада јако значиле и за које сте били спремни жртвовати много тога, али сте се временом разочарали у њих. Због тога желите што једноставније ставити саговорнику до знања, да нисте претерано одушевљени и заинтересовани темом разговора коју форсира. Такође ово вас спашава од могућег уласка у дубиозу и враћања старих успомена."



                                       МАНИТЕ СЕ


Лето почело!
:)

Коментари

Популарни постови