Zbog ovog i onog.

Pišem zbog ovog i onog
        Da mi čitanjem objasnite mene
                       Da stisnute zube ostavim među redovima

  I da me naterate da skinem masku.

     Da vam pokažem taj tron
           Gde sam natakla pogranične kontrolore
        I sve "usputne"
                 Koji su one Prave smakli odavno.
                     
                                                 Pišem da me podsetite
                                          da nisu svi ljudi dobri,
                                                 da je svejedno ako istisnem pastu za zube iz sredine tube
                                          i da mi tečnost za suvo pranje ruku neće pomoći puno u životu.

                      Pišem da me podsetite
            Na onu mene
koja ne gubi vreme,
   koja nije ni ovde, ni tamo,
        već stoji na zgradi

            i čeka

                       da skoči

                                         u nebo.

                           Pišem da mi neko, već jednom, objasni gde ja to grešim.
                                                               Da srušimo tron.


Коментари

Популарни постови