Ako se sretnemo posle prvog novembra.

Ako se sretnemoposle prvog novembra
ja cu biti nasmejana i okupana
ne verujem da cu se i tada cesljati
ne verujem u cesljeve i cetke
i druga pomagala
koja trenutno nesto razmrse
da bi se ono posle prirodno umrsilo

ako se sretnemo posle prvog novembra
nece biti suza
nece biti ni lisca toliko puno
vec ce se spremati zimnica
a ja cu vec imati svoju
sa sojim nalepnicama
da da
svoju zimnicu
sto me Dejana naucila da pravim
a ona je naucila iz Cecine plave sveske


ako se sretnemo posle prvog novembra
ja necu vise imati puno razloga da placem
jer su svi razlozi
sahranjeni
sa svim mojim neisgurnostima
i pred tobom ne stoji vise rastureno dete


ako se sretnemo posle prvog novembra
mnogo cu se smejati
voleti svoju macku
necu vise proklinjati nista
i imacu slobodno vreme

ako se sretnemo
a srescemo se
znaj da sam postala sve ono sto smo
zajedno
pretenciozno proklinjali
obicna
jednostavna
srecna

ako se sretnemo
a srescemo se jos
znaj da volim vise nego ikad
i da me briga da li me slusa dok pricam o sintaksi
i da me briga sto ne zna engleski
i da me briga sto sam cupava
i sto sam malo debela
i da sam srecna.
konacno srecna.

Коментари

Популарни постови