Doći će prvi novembar.

Doći će prvi novembar
neće postojati ništa
samo mi
i moj ajvar
što nisam stigla da  ga spremim iako sam obećala

neće biti ni grobova ni senki
ni kantara
da me mere i premeravaju


biće samo čokolade puno
i sunca
i zlatne boje
i parka

kupiću nove žice za gitaru
i neću morati nikome više ništa da objašnjavam
i nikome da se opravdavam
i ništa da branim


doći će prvinovembar
neću ni biti svesna da je došao
a kad dođe
neću verovati da sam ga doživela

piću kafu
gledati u mačku
i neće biti ničeg
i nikog
i planiraćemo put u brda.


doći će prvi novembar
i oprostiću si sve
i majci isto
i kupiću brašno
da mesim hleb.
da mesim hleb svakog dana.


ovo sve do sada - ovo su sve nečiji tuđi snovi bili
i eto
mogu i to
gle
ispunila sam ih

doći će prvi novembar
i napraviću 17 tegli ajvara
jer ću imati kad.



Коментари

Популарни постови